Sista innebandy träningen

Nu var det sista innebandy träningen i kväll, vilket inte var kul.... Hur ska man hålla sig i form nu??

aja nått kul kommer man väl på. :p
Men man avlsutade innebandyn med att få en smäll på fingret så naglen böjdes lite bakåt och det började blöda en del :p (haha buhu, stackars mig)

 

I veckan så har jag och Malin bakat muffins! Och jag kan säga att jag är mer än nöjd med resultatet!

Vi borde nästan öppna en egen butik och sälja våra muffins i!

Men låt er inte luras! Dom kanske ser små ut, men jäklar vad mättande dom är! Efter en muffins så står man sig i princip hela dan! Men som sagt snygga är dom i alla fall! =D

I helgen så var det hejdå fest för Idas lägenhet i alla fall, förhoppningsvis så får man väl träffa henne nångång innan hon sticker till usa! =)





Kommentarer
Postat av: Ida *yh* Alfredsson

Självklart ska vi ses innan jag sticker. Måste ju se pocahontas (hur fn det nu stavas)

2011-04-05 @ 23:56:20
URL: http://wooolengirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0