Färjestaden IBK-Kalmar IBK

Då har man haft match igen då!
Denna gånge mötte man färjestaden, tvärr så gick det inte så jätte bra...
Vi förlorade med 9-1, men om man kollar så skott statistiken så är jag ändå lite nöjd med min insats, räddad nämligen 35 skott!
Men färjestaden var det bättre laget denna gången, dom är väldigt skickliga med boll och klubba och många mål gjorde dom på kontringar. Vi däremot vi spelade bra, men vi var lite väl snälla ibland och hade inte alltid turen med oss med bollar som gick över mål, på stolparna och precis brevid.
Men vi har jäkligt roligt när vi är och spelar! Och det är ändå det som betyder nått! Trots att jag ibland kan vara en riktigt vinnarskalle :p
Det jag nog är mest besviken på mig själv är att jag släppte in en straff! MEN! Måste erkänna att det var en snygg straff, rätt upp i krysset!


9-1 (3-0, 5-1, 1-0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0