Oskarsgalan!

Spelat match i dag!

Och tro det eller ej, men vi VANN!

 

Så jäkla gutt!!! Men det var tack vare att man har så underbara med spelare!

7-5 blev resultatet! Och det var faktist rättvist, för vi var lite vassare än vad dom var! Fast jag är inte nöjd med min insats, kunde varit så mycket bättre! Släppte in såna lätta bollar som jag borde ha tagit!

Vi mötte Fliseryd och efter att det hade gått ca 10 min in i andra halvlek så stod det 1-4 till dom, då såg allt väääääldigt mörkt ut! Men sen jäklar! Då började vi spela innebandy! Och det var så underbart att se! sen efter det hade Fliseryd egentligen ingen chans!
Men jag känner att jag måste träna upp mitt knä, det börjar kännas väldigt ostadigt.... OGILLA!

Just nu så sitter jag och kollar på oskarsgalan och eftersom jag inte har nån här som jag kan prata med så får Malin lite uppdateringar över msn, vare sig hon vill eller inte! :p
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0