Trött!

Är så jäkla trött just nu! Har precis spelat match mot Borgholm! Det var en rolig match trots att man förlorade, men 0-6.

Tyvärr så gjorde Camilla 4 mål MEN hon fick inte göra det första och Marika lyckades inte göra något mål, så man får se det positiva i det hela! :p haha
Dom var väldigt duktiga med att slåss med klubborna så jag är lite öm i både armarna plus mina två fingrar som är lite svullna. Men det går över! :p

I onsdags var jag på jobb interjuv för ett sommar jobb på Böda! Hoppas jag får det! Hade varit kul!

Och jag har varit på ett gott humör hela dan, men sen hände det en liten grej som gjorde mig väldigt irriterad! Och det förstörde kvällen lite! INTE OKEJ!

Btw efter jag hade varit på jobb interjuvn (som var i baronen) så kom jag på att jag hade presentkort på Gina och det resulterade i en tröja som skrek att den ville bli köpt av mig! :p haha!




Så Jäkla snygg och så jäkla mig!!! =D


Kommentarer
Postat av: Frida

Nice tisha!

Du måste meddela så fort du vet om jobben! Är nyfiken!

2011-02-21 @ 18:49:27
URL: http://ihuvudetpaenolanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0