Top Model!

Jag skulle också vilja var jäkligt bra på något som man kan "leva på" så att säga, kollar på top model just nu och då sa dom att nån som heter Zac Posen hade sitt eget märke när han bara var 21. Jag ska nu fylla 23 och är arbetslös, spenderar de mesta av min tid på min soffa. Jag vill också kunna sy assnygga kläder eller kunna vara model och le med ögonen!

 

Men men, inte gråta över spilld mjölk! :p haha!

 

Idag har jag lekt lite med Malin! Vi var och köpte kaffe på ica! Mmmm Gott! Sen var jag och pappa och köpte glass och kycklingvingar till mig! Glass för att jag tror att jag är på väg att bli sjuk och kycklingen bara för att jag är en bortskämd liten snorunge ;p Eller pappasflicka kan man också säga, för det låter lite bättre ;p hehe

Har satt upp lite bilder i mitt rum i dag! Äntligen! De har legat i tv-rummet ett bra tag nu! Så det var skönt att få det gjort! Så nu ska jag fortsätta att städa tv-rummet! Kommer bli så snyggt! :p

Peace out!



Bara för att jag verkligen Gillar min släkt!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0