...

När man vaknade i morse var man på ett jätte bra humör! Men nu så sitter man bara här och helt plötsligt så är man ganska nere. Förstår inte riktigt varför, men men bara bita i hop och ta en till kopp kaffe!

 

I går låg man i sängen och var allt annat en mänsklig. Hade sjukt ont i huvudet och mådde illa så fort man rörde sig. Det där med vit månad och vaknade upp varje lördag/södags morgon och inte mådde dåligt verkade inte vara en helt dålig ide när man låg där i sängen.

 

Anledningen till att jag mådde dåligt var att jag hade kanske drukigt lite för många öl på lördagskvällen. Då hade vi maskerad med innebandyklubben. Temat var superhjälte/superskurk. Jag var superskurkarnas superskurk Maleficent! haha :p Och jag får tacka den söta Natali och den underbara Malin för min makeover!
Vi spelade även en match under dagen och första perioden spelade vi helt fantastiskt bra, andra perioden spelade vi jätte bra men missade lite med markerings spelet och tedje perioden märkte man att dom bara var 8 ute spelare, men jag är jätte nöjd över mina utespelare!
Resultatet blev 1-6

(Bilden är snodd av Malin) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0