Underbart!

Det är så underbart när det känns att man får en nytändning när det gäller något man hållit på med i ca 11 år. Och ja jag pratar om innebandy :p
Jag var väldigt velig om jag skulle orka ta mig till träningen eller inte, är nämligen ganska så förskyld, så man satt och velade väldigt mycket. Men dum som jag är så drog jag i väg (det bästa hade nog varit att sitta hemma och dricka whiskey med Malin, men eftersom det bara är 2 matcher kvar så vill jag vara med på dom sista träningarna)
När jag kom fram så värmde vi upp som vanligt, men sen så körde utespelarna en egen övning och Ekman tog mig lite åt sidan.
Han gav mig många tips på utkast, vad jag ska tänka på, vart jag ska sitta, hur jag ska röra mig i mål m.m.
Ja, det är inte så lätt som det ser ut att sitta i målet!! :p
Det kändes så skönt att få uppmärksamheten, jaa jag vet att man får uppmärksamhet på matcherna och så, men det kändes skönt att få lite egen tid på träningen också.
Sen säger han att han ser mycket potensial i mig, men det behövs bara lite finputsing. Det var så gutt, jag blev så peppad på innebandy har nog inte varit så peppad på ett bra tag, och då är jag ändå en innebandy nörd. :p

Tänk vad mycket det gör bara för att bli sedd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0