usch

Fy faan för sånt här asså! Det gör så jäkla ont!!!

Vet inte vart man ska ta vägen typ, vill gärna gå och lägga mig, för jag är lite förskyld och trött och så (buhu, stackars mig :p) men vet att det inte kommer gå för det går inte att vara stil i några längre perioder. Sen börjar det klia också men då är det nästan det värsta att det gör redan så pass ont och ska man dit och kli så kommer det göra ännu mer ondare. Men man gör det ändå....

Jäkla piss asså... Ska se om jag har några utav mina tabletter kvar som gör att jag slappnar av mer...

Hoppas jag har det i alla fall, annars kommer det här bli en långkväll, för ingen av mina 6 olika salvor verkar hjälpa.....

 

 



Men hur som helst hade jag en jätte trevlig kväll i går! Var med Malin, Natali och Madde! Första ölen sen januari!
Hade lite panik över att man kanske skulle vara tvungen att sova på nån randoms soffa, men då kom Patrik som en lite ängel och sa "Jag kan skjusa hem dig" Thank God!
Så kvällen slutade att man kröp ner (ensam måste jag påpeka) i min säng och det var nog nästan det bästa på hela kvällen!

(Bilden är från vintern 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0